Page 9 - Faaliyet Raporu 2020
P. 9
YÖNETİM POLİTİKAMIZ
KALİTE YÖNETİMİ POLİTİKAMIZ
Kurumsal kaynaklarımızı üyelerimizin ekonomik ve kurumsal gelişimi yönünde
kullanmak için hizmet altyapımızı, mali yapımızı ve insan kaynaklarımızı sürekli
iyileştirerek kurumsal yeterliliğimizi artırmak.
MALİ YÖNETİM POLİTİKAMIZ
Yasaların verdiği yetki ve sorumluluklar dahilinde kurumumuzun amaç ve hedefleri
doğrultusunda faaliyetlerini gerçekleştirmek, çalışma alanında ekonomik ve
toplumsal yükümlülüklerini yerine getirecek mali güce sahip olmak, gelir
kaynaklarını çeşitlendirmek, gelir-gider dengesi içinde mali itibarını sürdürebilir
kılmak ve hizmetlerini güven içinde vermek.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ POLİTİKAMIZ
İşimizin gerektirdiği nitelik, yetenek ve bütçe imkânları doğrultusunda yeterli sayıda
insan kaynağını istihdam etmek ve sürekli gelişimlerini sağlamak
İLETİŞİM VE HABERLEŞME POLİTİKAMIZ
Kurumsal bilinirliğimizi ve ulaşılabilirliğimizi artırmak; üyelerimiz ve toplumumuz ile BURHANİYE TİCARET ODASI
iletişimde açık ve anlaşılır olmak ve iletişimin sürekliğini sağlamak, haberleşme ve
iletişim tekniklerimizi sürekli iyileştirerek geri bildirimleri iyileşme fırsatı olarak
dikkate almak.
BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ
Sahip olduğumuz bilginin bütünlüğünü korumak, ulaşılabilirliğini sağlamak ve bunun
için teknik altyapımızı sürekli iyileştirmek. Kişisel verilerin korunmasında yasal
şartları eksiksiz uygulamak, insan kaynaklarımızın ve tedarikçilerimizin bilgi ve
yetkinliğini artırmak.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
Üye Geri bildirimlerini sürekli almak, sistematik olarak gizlilik ve cevap verebilirlik
ilkelerine bağlı olarak değerlendirmek ve iyileştirmek, üyelerimiz ve stratejik
ortaklarımız ile katma değer yaratacak bölgesel, sektörel projeler oluşturmak ve
sonuçlandırmak. Ekonomik kalkınma ile birlikte istihdam yaratarak ekonomik
gelişimin yarattığı memnuniyeti ve refahı topluma yaymak.
8