Page 10 - faaliyet raporu 2021
P. 10

FAALİYET RAPORU ODAMIZ

                                         YÖNETİM POLİTİKAMIZ






























                                                 KALİTE YÖNETİMİ POLİTİKAMIZ
                 Kurumsal  kaynaklarımızı  üyelerimizin  ekonomik  ve  kurumsal  gelişimi  yönünde
                 kullanmak  için  hizmet  altyapımızı,  mali  yapımızı  ve  insan  kaynaklarımızı  sürekli
                 iyileştirerek kurumsal yeterliliğimizi artırmak.

                                                  MALİ YÖNETİM POLİTİKAMIZ
                 Yasaların verdiği yetki ve sorumluluklar dahilinde kurumumuzun amaç ve hedefleri
                 doğrultusunda  faaliyetlerini  gerçekleştirmek,  çalışma  alanında  ekonomik  ve
                 toplumsal  yükümlülüklerini  yerine  getirecek  mali  güce  sahip  olmak,  gelir
                 kaynaklarını  çeşitlendirmek,  gelir-gider  dengesi  içinde  mali  itibarını  sürdürebilir
                 kılmak ve hizmetlerini güven içinde vermek.

                                             İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ POLİTİKAMIZ
                 İşimizin gerektirdiği nitelik, yetenek ve bütçe imkânları doğrultusunda yeterli sayıda
                 insan kaynağını istihdam etmek ve sürekli gelişimlerini sağlamak

                                              İLETİŞİM VE HABERLEŞME POLİTİKAMIZ
                 Kurumsal bilinirliğimizi ve ulaşılabilirliğimizi artırmak; üyelerimiz ve toplumumuz ile
                 iletişimde açık ve anlaşılır olmak ve iletişimin sürekliğini sağlamak, haberleşme ve
                 iletişim  tekniklerimizi  sürekli  iyileştirerek  geri  bildirimleri  iyileşme  fırsatı  olarak
                 dikkate almak.

                                                 BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ
                 Sahip olduğumuz bilginin bütünlüğünü korumak, ulaşılabilirliğini sağlamak ve bunun
                 için  teknik  altyapımızı  sürekli  iyileştirmek.  Kişisel  verilerin  korunmasında  yasal
                 şartları  eksiksiz  uygulamak,  insan  kaynaklarımızın  ve  tedarikçilerimizin  bilgi  ve
                 yetkinliğini artırmak.

                                               MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
                 Üye Geri bildirimlerini sürekli almak, sistematik olarak gizlilik ve cevap verebilirlik
                 ilkelerine  bağlı  olarak  değerlendirmek  ve  iyileştirmek,  üyelerimiz  ve  stratejik
                 ortaklarımız  ile  katma  değer  yaratacak  bölgesel,  sektörel  projeler  oluşturmak  ve
                 sonuçlandırmak.  Ekonomik  kalkınma  ile  birlikte  istihdam  yaratarak  ekonomik
                 gelişimin yarattığı memnuniyeti ve refahı topluma yaymak.








   8 ARALIK 2021
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15