Page 11 - 2022 FAALİYET RAPORU
P. 11
99.yıl
İŞ PLANI
BURTO
BURHANİYE TİCARET ODASI
STRATEJİK AMAÇ 2: STRATEJİK AMAÇ 2: GIDA SEKTÖRÜNDE SANAYİ,
PAZARLAMA ALTYAPISINI GELİŞTİRMEK VE MARKALAŞMAK
HEDEF 2.1.GIDA İHTİSAS ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİNİN BÖLGE
EKONOMİSİNE ETKİN DESTEK VERMESİ
HEDEF 2.2.1. BURHANİYE ZEYTİNYAĞININ COĞRAFİ İŞARETİNİ TESCİL
ETTİRMEK
COĞRAFİ İŞARETİNULUSAL VE ULUSLARARASI ALANDA TANITIMINI
YAPMAK(LANSMAN, İNTERNET YAYINI, TOPLANTILAR, İŞ GEZİLERİ)
BURTOLAB 32. BURHANİYE-ÖREN TURİZM KÜLTÜR VE SANAT FESTİVALİ’NE
KATILDI
Burhaniye Ticaret Odası tarafından coğrafi işaret tescili tamamlanan Burhaniye Zeytinyağı’nın ulusal ve uluslararası
tanıtımı için 25-28 Ağustos 2022 Tarihlerinde gerçekleşen festival de laboratuvar olarak stant açtık.
Festival süresince laboratuvarımızın tanıtımı ve güvenilir gıdaya yönelik yapılan analizler ve kapsamları ile ilgili
bilgilendirmeler, Burhaniye Zeytinyağı coğrafi işareti ve zeytinyağında farkındalık eğitimleri yapıldı. Bu çalışmalara
yaklaşık 1000 ziyaretçi katılım sağladı.
Festivalin son günü Burhaniye Belediyesi tarafından stant görevlilerimize katılım sağlamış olmasından dolayı katılım
sertifikası törenle takdim edildi.
BURTOLAB Balıkesr Tanıtım Günlerne Katıldı
Burhaniye Ticaret Odası Laboratuvar Hizmetleri Limited Şirketi Coğrafi İşaretli Burhaniye Zeytinyağı’nın tanıtımı için
14-18 Eylül tarihlerinde Yenikapı Fuar Merkezi’nde düzenlenen Balıkesir Tanıtım Günlerine katıldı. Balıkesir Valiliği
himayesinde ve Balıkesirliler Derneği koordinesinde düzenlenen fuarda; Balıkesir’in 20 ilçesi ve marka değerleriyle
birlikte birçok ürününün tanıtıldığı “Balıkesir Tanıtım Günleri” binlerce kişiyi ağırladı. 100’ün üzerinde standın
kurulduğu fuarda; kentin turistik mekânları, gastronomi durakları, coğrafi işaretli ürünleri, yöresel lezzetleri ve el
sanatları tanıtıldı.
Burhaniye Ticaret Odası - www.burhaniyeto.org.tr 6