Page 22 - BTO / EYLÜL EKİM KASIM ARALIK 2018 DERGİ
P. 22

ENFLASYONLA MÜCADELE PROGRAMI
  TOBB Haberleri


                                                                                                                             KAPSAMINDA BASIN AÇIKLAMASI




                                                                                                                                                                                                               HABERLER









                        HABERLER




   BURHANİYE TİCARET ODASI YÖNETİM



   SİSTEMİ BELGELERİNİ YENİLEDİ




           Burhaniye Ticaret Odası, Türk Loydu Denetçileri tarafından gerçekleştirilen iki ayrı başlıktaki kalite                   Meclis  Başkanı  Hasan  Varol  ile  birlikte  Enflasyonla  Mücadele  Programı,  Çerçevesinde  ülke
    denetiminden başarıyla geçti.                                                                                            genelinde başlatılan indirim kampanyası konusunda basın açıklamasında bulundu . “  Türkiye  2002'den
                                                                                                                             sonra  mali  ve  siyasi  istikrarla  birlikte  fiyat  istikrarı  konusunda  da  çarpıcı  bir  iyileşme  elde  etmiş,
           ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Denetimi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi                      enflasyonun tek haneli seviyelere düşmesi sağlanmıştır.
    Sistemi (MMYS) Denetimi Türk Loydu Denetçileri Haluk Ali GÜNEŞ ve Ayşenur ATAY Tarafından gerçekleşti.                   Son dönemde döviz kurlarında yaşanan olağandışı hareketlerin de etkisiyle enflasyon oranı yeniden çift
                                                                                                                             haneler çıkmıştır.Artan enflasyon hem alım gücü düşen vatandaşlarımızı, hem de artan girdi maliyetleri
           Türk Loydu Denetçileri Haluk Ali GÜNEŞ, Burhaniye Ticaret Odası'nın sahip olduğu ISO 9001 Kalite                  ve faizler nedeniyle firmalarımızı olumsuz etkilemektedir.
    Yönetim Sistemi için Belge Yenileme Tetkikinin yapılarak ISO 9001:2015 standardına göre çalışmaların                     Tüm bu sıkıntıları aşmak için, Hazine ve Maliye Bakanlığımız tarafından hazırlanan ve Bakanımız Sayın
    uygun  yürütüldüğünü  belirlediklerini  ,ISO  9001:  2015  Kalite  Yönetim  Sistemi  Belgesi'ni  almanız                 Berat Albayrak'ın liderliğinde başlatılan Enflasyonla Mücadele Programını son derece önemli buluyor
    hususunda raporumuzu ileteceğiz. Başarılarınızın devamını diliyorum" açıklamasında bulundu.                              ve  destekliyoruz.Zira  enflasyonla  mücadeleyi  ne  tek  başına  kamu,  ne  de  tek  başına  özel  sektör
                                                                                                                             yapabilir. Sorumluluk ve görev hepimizindir.
           Türk Loydu Denetçisi Ayşenur ATAY ise ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Periyodik
    Denetim Tetkiki neticesinde; “Burhaniye Ticaret Odası'nın standarda uygun sistemi kurduğu ve istenilen                          Enflasyonla  mücadele  aynı  zamanda  işsizlikle,  yüksek  faizle  ve  artan  girdi  maliyetleriyle
    düzeye geldiği görülmüş olup belge almaya hak kazandığı raporlanmıştır" dedi.                                            mücadeledir.Türk özel sektörü, devletimizle birlikte topyekûn bir duruş sergileyerek, elini taşın altına

                                                                                                                             koymaktadır.Bu çerçevede TOBB ve Odalar-Borsalar, her milli konuda olduğu gibi bu konuda da ülke
           Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Aysel, Türk Loydu'ndan almış olduğumuz ISO 9001:2015 Kalite                        çapında ortak bir dayanışma içindedir.

    Yönetim Sistemi Belgemiz ve TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgemiz ile 5 yıldızlı Akredite oda
    olduğumuzu bir kez daha kanıtladık" dedi.                                                                                       81  il  ve  160  ilçede  Odalarımız  ve  Borsalarımız  Enflasyonla  Mücadeleyi  sahiplenmekte  ve
                                                                                                                             firmalarımızın en geniş şekilde katılımı için çalışma başlatmaktadır.
           "ISO  10002  Müşteri  Memnuniyet  Yönetim  Sistemi,  Üyelerimize  Verdiğimiz  Hizmetin  Kalitesini                Bu noktada özellikle vurgulamak isteriz ki, bu mücadeleye toplumun tüm kesimleri ne kadar güçlü
    Artıracaktır"                                                                                                            destek  olursa,  etkisi  de  o  kadar  büyük  olur.Hepimiz  tek  yürek  ve  tek  ses  olursak,  enflasyonla
                                                                                                                             mücadelede  de  netice  alacağımıza  eminiz.Hem  firmalarımızın  hem  de  milletimizin,  enflasyonla
           Müşteri  memnuniyetinin  öneminden  bahseden  Mustafa  AYSEL;  "Üyelerimizin  taleplerini,                        topyekün mücadeleye en geniş şekilde katılacaklarına inancımız tamdır.
    önerilerini  ve  şikayetlerini  müşteri  memnuniyet  sistemi  kapsamında  alarak  Odamızı,  Çalışma
    alanımızdaki ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz. Odamızın tüm faaliyetleri için etkin ve verimli bir                  Biz de, Burhaniye Ticaret Odası olarak siz değerli basın mensuplarımız kanalıyla, tüm Oda/Borsa
    şikayet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan ISO 10002 Müşteri Memnuniyet                  üyelerimizin desteğini ve bu kampanyaya katılımlarını rica ediyor ve bekliyoruz
    Yönetim  Sistemi  ile  Üyelerimize  daha  iyi  bir  hizmet  sunarak  fayda  sağlamayı  hedefliyoruz.  Almış               İnanıyorum ki, Balıkesir / Burhaniye olarak gereken fedakârlığı gösterip, ülkemiz ve milletimiz için
    olduğumuz  bu  belge  ile  Odamızın  saygınlığını,  memnuniyetsizlikleri  giderme  yeteneğini  artırırken,               başlatılan bu iktisadi mücadele de en ön cephede yer alacağız.
    Üyelerimizin  geri  bildirimlerine  dayanarak  hizmet  kalitesini  iyileştirilmesine  katkı  sunulacaktır"               Kamu ve özel sektör arasındaki bu güçlü koordinasyon ve istişareyle, içinden geçtiğimiz bu zorlu süreci
                                                                                                                             de geride bırakacağız. ”

    BTO -Eylül - Ekim - Kasım - Aralık  2018-22                                                                                                                                                               BTO - Eylül- Ekim - Kasım - Aralık 2018- 23
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27