Page 23 - BTO / EYLÜL EKİM KASIM ARALIK 2018 DERGİ
P. 23
ENFLASYONLA MÜCADELE PROGRAMI
TOBB Haberleri
KAPSAMINDA BASIN AÇIKLAMASI
HABERLER
HABERLER
BURHANİYE TİCARET ODASI YÖNETİM
SİSTEMİ BELGELERİNİ YENİLEDİ
Burhaniye Ticaret Odası, Türk Loydu Denetçileri tarafından gerçekleştirilen iki ayrı başlıktaki kalite Meclis Başkanı Hasan Varol ile birlikte Enflasyonla Mücadele Programı, Çerçevesinde ülke
denetiminden başarıyla geçti. genelinde başlatılan indirim kampanyası konusunda basın açıklamasında bulundu . “ Türkiye 2002'den
sonra mali ve siyasi istikrarla birlikte fiyat istikrarı konusunda da çarpıcı bir iyileşme elde etmiş,
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Denetimi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi enflasyonun tek haneli seviyelere düşmesi sağlanmıştır.
Sistemi (MMYS) Denetimi Türk Loydu Denetçileri Haluk Ali GÜNEŞ ve Ayşenur ATAY Tarafından gerçekleşti. Son dönemde döviz kurlarında yaşanan olağandışı hareketlerin de etkisiyle enflasyon oranı yeniden çift
haneler çıkmıştır.Artan enflasyon hem alım gücü düşen vatandaşlarımızı, hem de artan girdi maliyetleri
Türk Loydu Denetçileri Haluk Ali GÜNEŞ, Burhaniye Ticaret Odası'nın sahip olduğu ISO 9001 Kalite ve faizler nedeniyle firmalarımızı olumsuz etkilemektedir.
Yönetim Sistemi için Belge Yenileme Tetkikinin yapılarak ISO 9001:2015 standardına göre çalışmaların Tüm bu sıkıntıları aşmak için, Hazine ve Maliye Bakanlığımız tarafından hazırlanan ve Bakanımız Sayın
uygun yürütüldüğünü belirlediklerini ,ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi'ni almanız Berat Albayrak'ın liderliğinde başlatılan Enflasyonla Mücadele Programını son derece önemli buluyor
hususunda raporumuzu ileteceğiz. Başarılarınızın devamını diliyorum" açıklamasında bulundu. ve destekliyoruz.Zira enflasyonla mücadeleyi ne tek başına kamu, ne de tek başına özel sektör
yapabilir. Sorumluluk ve görev hepimizindir.
Türk Loydu Denetçisi Ayşenur ATAY ise ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Periyodik
Denetim Tetkiki neticesinde; “Burhaniye Ticaret Odası'nın standarda uygun sistemi kurduğu ve istenilen Enflasyonla mücadele aynı zamanda işsizlikle, yüksek faizle ve artan girdi maliyetleriyle
düzeye geldiği görülmüş olup belge almaya hak kazandığı raporlanmıştır" dedi. mücadeledir.Türk özel sektörü, devletimizle birlikte topyekûn bir duruş sergileyerek, elini taşın altına
koymaktadır.Bu çerçevede TOBB ve Odalar-Borsalar, her milli konuda olduğu gibi bu konuda da ülke
Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Aysel, Türk Loydu'ndan almış olduğumuz ISO 9001:2015 Kalite çapında ortak bir dayanışma içindedir.
Yönetim Sistemi Belgemiz ve TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgemiz ile 5 yıldızlı Akredite oda
olduğumuzu bir kez daha kanıtladık" dedi. 81 il ve 160 ilçede Odalarımız ve Borsalarımız Enflasyonla Mücadeleyi sahiplenmekte ve
firmalarımızın en geniş şekilde katılımı için çalışma başlatmaktadır.
"ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi, Üyelerimize Verdiğimiz Hizmetin Kalitesini Bu noktada özellikle vurgulamak isteriz ki, bu mücadeleye toplumun tüm kesimleri ne kadar güçlü
Artıracaktır" destek olursa, etkisi de o kadar büyük olur.Hepimiz tek yürek ve tek ses olursak, enflasyonla
mücadelede de netice alacağımıza eminiz.Hem firmalarımızın hem de milletimizin, enflasyonla
Müşteri memnuniyetinin öneminden bahseden Mustafa AYSEL; "Üyelerimizin taleplerini, topyekün mücadeleye en geniş şekilde katılacaklarına inancımız tamdır.
önerilerini ve şikayetlerini müşteri memnuniyet sistemi kapsamında alarak Odamızı, Çalışma
alanımızdaki ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz. Odamızın tüm faaliyetleri için etkin ve verimli bir Biz de, Burhaniye Ticaret Odası olarak siz değerli basın mensuplarımız kanalıyla, tüm Oda/Borsa
şikayet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan ISO 10002 Müşteri Memnuniyet üyelerimizin desteğini ve bu kampanyaya katılımlarını rica ediyor ve bekliyoruz
Yönetim Sistemi ile Üyelerimize daha iyi bir hizmet sunarak fayda sağlamayı hedefliyoruz. Almış İnanıyorum ki, Balıkesir / Burhaniye olarak gereken fedakârlığı gösterip, ülkemiz ve milletimiz için
olduğumuz bu belge ile Odamızın saygınlığını, memnuniyetsizlikleri giderme yeteneğini artırırken, başlatılan bu iktisadi mücadele de en ön cephede yer alacağız.
Üyelerimizin geri bildirimlerine dayanarak hizmet kalitesini iyileştirilmesine katkı sunulacaktır" Kamu ve özel sektör arasındaki bu güçlü koordinasyon ve istişareyle, içinden geçtiğimiz bu zorlu süreci
de geride bırakacağız. ”
BTO -Eylül - Ekim - Kasım - Aralık 2018-22 BTO - Eylül- Ekim - Kasım - Aralık 2018- 23