Page 8 - 2017 FAALİYET RAPORU
P. 8

KALİTE SİSTEMİNE EK OLARAK, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ


                                                                                                                                               YÖNETİM SİSTEMİ DE BELGELENDİRİLDİ.






























                                           2017                                                                               Burhan ye T caret Odası, Türk Loydu tarafından gerçekleşt r len  k  ayrı başlıktak



                                                                                                                              kal te denet m nden başarıyla geçt .


                                                                                                                              ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Revizyon Denetimi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti
                                                                                                                              Yönetimi Sistemi (MMYS) Denetimi Türk Loydu Denetçileri Haluk Ali GÜNEŞ ve Ayşenur ATAY
                                                                                                                              Tarafından gerçekleşti.

                                     Faal yet Raporu                                                                          Türk Loydu Denetçileri Haluk Ali GÜNEŞ, Burhaniye Ticaret Odası'nın sahip olduğu ISO 9001 Kalite
                                                                                                                              Yönetim Sistemi için Belge Yenileme ve Geçiş Tetkikinin yapılarak ISO 9001:2015 standardına göre
                                                                                                                              çalışmaların uygun yürütüldüğünü belirlediklerini ,ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi
                                                                                                                              Revizyonlu Belgesi'ni almanız hususunda raporumuzu ileteceğiz. Başarılarınızın devamını
                                                                                                                              diliyorum" açıklamasında bulundu.

                                                                                                                              Türk Loydu Denetçisi Ayşenur ATAY ise  ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
                                                                                                                              Belgelendirme Tetkiki neticesinde; “Burhaniye Ticaret Odası'nın standarda uygun sistemi kurduğu
                                                                                                                              ve istenilen düzeye geldiği görülmüş olup belge almaya hak kazandığı raporlanmıştır" dedi.

                                                                                                                              Meclis Başkanı Mustafa Aysel, Türk Loydu'ndan  almış olduğumuz ISO 9001:2015 Revizyonlu Kalite
                                                                                                                              Yönetim Sistemi Belgemiz ve TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgemiz ile  5 yıldızlı Akredite
                                                                                                                              oda olduğumuzu bir kez daha kanıtladık" dedi.

                                                                                                                              "ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi, Üyelerimize Verdiğimiz Hizmetin Kalitesini
                                                                                                                              Artıracaktır"
                                                                                                                               Müşteri memnuniyetinin öneminden bahseden Mustafa AYSEL; "Üyelerimizin taleplerini,
                                                                                                                              önerilerini ve şikayetlerini müşteri memnuniyet sistemi kapsamında alarak Odamızı, Çalışma
                                                                                                                              alanımızdaki  ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz. Odamızın tüm faaliyetleri için etkin ve
                                                                                                                              verimli bir şikayet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan ISO 10002
                                                                                                                              Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi  ile Üyelerimize daha iyi bir hizmet sunarak fayda sağlamayı

                                                                                                                              hedefliyoruz. Almış olduğumuz bu belge ile Odamızın saygınlığını, memnuniyetsizlikleri giderme
                                                                                                                              yeteneğini artırırken, Üyelerimizin geri bildirimlerine dayanarak hizmet kalitesini iyileştirilmesine
                                                www.burhan ye.org.tr                                                          katkı sunulacaktır" açıklamasında bulundu
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13