Page 9 - 2017 FAALİYET RAPORU
P. 9
KALİTE SİSTEMİNE EK OLARAK, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
YÖNETİM SİSTEMİ DE BELGELENDİRİLDİ.
2017 Burhan ye T caret Odası, Türk Loydu tarafından gerçekleşt r len k ayrı başlıktak
kal te denet m nden başarıyla geçt .
ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Revizyon Denetimi ve ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti
Yönetimi Sistemi (MMYS) Denetimi Türk Loydu Denetçileri Haluk Ali GÜNEŞ ve Ayşenur ATAY
Tarafından gerçekleşti.
Faal yet Raporu Türk Loydu Denetçileri Haluk Ali GÜNEŞ, Burhaniye Ticaret Odası'nın sahip olduğu ISO 9001 Kalite
Yönetim Sistemi için Belge Yenileme ve Geçiş Tetkikinin yapılarak ISO 9001:2015 standardına göre
çalışmaların uygun yürütüldüğünü belirlediklerini ,ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi
Revizyonlu Belgesi'ni almanız hususunda raporumuzu ileteceğiz. Başarılarınızın devamını
diliyorum" açıklamasında bulundu.
Türk Loydu Denetçisi Ayşenur ATAY ise ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
Belgelendirme Tetkiki neticesinde; “Burhaniye Ticaret Odası'nın standarda uygun sistemi kurduğu
ve istenilen düzeye geldiği görülmüş olup belge almaya hak kazandığı raporlanmıştır" dedi.
Meclis Başkanı Mustafa Aysel, Türk Loydu'ndan almış olduğumuz ISO 9001:2015 Revizyonlu Kalite
Yönetim Sistemi Belgemiz ve TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgemiz ile 5 yıldızlı Akredite
oda olduğumuzu bir kez daha kanıtladık" dedi.
"ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi, Üyelerimize Verdiğimiz Hizmetin Kalitesini
Artıracaktır"
Müşteri memnuniyetinin öneminden bahseden Mustafa AYSEL; "Üyelerimizin taleplerini,
önerilerini ve şikayetlerini müşteri memnuniyet sistemi kapsamında alarak Odamızı, Çalışma
alanımızdaki ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz. Odamızın tüm faaliyetleri için etkin ve
verimli bir şikayet ele alma sürecinin kurulumu ve geliştirilmesi için rehberlik sunan ISO 10002
Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi ile Üyelerimize daha iyi bir hizmet sunarak fayda sağlamayı
hedefliyoruz. Almış olduğumuz bu belge ile Odamızın saygınlığını, memnuniyetsizlikleri giderme
yeteneğini artırırken, Üyelerimizin geri bildirimlerine dayanarak hizmet kalitesini iyileştirilmesine
www.burhan ye.org.tr katkı sunulacaktır" açıklamasında bulundu