Page 9 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 9
STRATEJİK PLAN 2019-2022
BÖLÜM II: GELECEĞE BAKIŞ
Misyonumuz
Vizyonumuz
Yönetim Politikalarımız
MİSYONUMUZ
Yasal yükümlülüklerimizi eksiksiz yerine getirmek ve yasalarımız çerçevesinde üyelerimizin kurumsal ve
ekonomik gelişimine katkı sağlamak, üyelerimizin haklarını korumak, bölge ekonomisine ilişkin bilgi
bankası oluşturmak ve yenilikler hakkında üyelerimizi bilgilendirmek.
VİZYONUMUZ
Üyelerimiz ve stratejik ortaklarımız ile Burhaniye ve Gömeç'i turizm ve zeytin-zeytinyağı sektörlerinde
küresel marka yapmak. Bölgemizin ekonomik kalkınmasına paralel olarak istihdam yaratarak toplumun
refahını artırmak.
YÖNETİM POLİTİKALARIMIZ
Kalite Yönetimi Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.8 Maddesi)
Kurumsal kaynaklarımızı üyelerimizin ekonomik ve kurumsal gelişimi yönünde kullanmak için hizmet
altyapımızı, mali yapımızı ve insan kaynaklarımızı sürekli iyileştirerek kurumsal yeterliliğimizi artırmak.
Mali Yönetim Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.2 Maddesi)
Yasaların verdiği yetki ve sorumluluklar dahilinde kurumumuzun amaç ve hedefleri doğrultusunda
faaliyetlerini gerçekleştirmek, çalışma alanında ekonomik ve toplumsal yükümlülüklerini yerine
getirecek mali güce sahip olmak, gelir kaynaklarını çeşitlendirmek, gelir-gider dengesi içinde mali
itibarını sürdürebilir kılmak ve hizmetlerini güven içinde vermek.
İnsan Kaynakları Yönetimi Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.3 Maddesi)
İşimizin gerektirdiği nitelik, yetenek ve bütçe imkanları doğrultusunda yeterli sayıda insan kaynağını
istihdam etmek ve sürekli gelişimlerini sağlamak
İletişim ve Haberleşme Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.5 Maddesi) – Revizyon 27.11.2018
Kurumsal bilinirliğimizi ve ulaşılabilirliğimizi artırmak; üyelerimiz ve toplumumuz ile iletişimde açık ve
anlaşılır olmak ve iletişimin sürekliğini sağlamak, haberleşme ve iletişim tekniklerimizi sürekli
iyileştirerek geri bildirimleri iyileşme fırsatı olarak dikkate almak.
Bilgi Güvenliği Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.6 Maddesi)
Sahip olduğumuz bilginin bütünlüğünü korumak, ulaşılabilirliğini sağlamak ve bunun için teknik
altyapımızı sürekli iyileştirmek ve insan kaynaklarımızın yetkinliğini artırmak.
Müşteri Memnuniyeti Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.7 Maddesi) – Revizyon 27.11.2018
Üyelerimiz ve stratejik ortaklarımız ile katma değer yaratacak bölgesel ve sektörel projeler oluşturmak
ve sonuçlandırmak. Ekonomik kalkınma ile birlikte istihdam yaratarak ekonomik gelişimin yarattığı
memnuniyeti ve refahı topluma yaymak.
www.burhaniyeto.org.tr Sayfa 9