Page 9 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 9

STRATEJİK PLAN 2019-2022





             BÖLÜM II: GELECEĞE BAKIŞ
             Misyonumuz
             Vizyonumuz
             Yönetim Politikalarımız

            MİSYONUMUZ

             Yasal yükümlülüklerimizi eksiksiz yerine getirmek ve yasalarımız çerçevesinde üyelerimizin kurumsal ve
             ekonomik  gelişimine  katkı  sağlamak,  üyelerimizin  haklarını  korumak,  bölge  ekonomisine  ilişkin  bilgi
             bankası oluşturmak ve yenilikler hakkında üyelerimizi bilgilendirmek.

            VİZYONUMUZ
             Üyelerimiz ve stratejik ortaklarımız ile Burhaniye ve Gömeç'i turizm ve zeytin-zeytinyağı sektörlerinde
             küresel marka yapmak. Bölgemizin ekonomik kalkınmasına paralel olarak istihdam yaratarak toplumun
             refahını artırmak.

            YÖNETİM POLİTİKALARIMIZ

             Kalite Yönetimi Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.8 Maddesi)
             Kurumsal  kaynaklarımızı  üyelerimizin  ekonomik  ve  kurumsal  gelişimi  yönünde  kullanmak  için  hizmet
             altyapımızı, mali yapımızı ve insan kaynaklarımızı sürekli iyileştirerek kurumsal yeterliliğimizi artırmak.

             Mali Yönetim Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.2 Maddesi)
             Yasaların  verdiği  yetki  ve  sorumluluklar  dahilinde  kurumumuzun  amaç  ve  hedefleri  doğrultusunda
             faaliyetlerini  gerçekleştirmek,  çalışma  alanında  ekonomik  ve  toplumsal  yükümlülüklerini  yerine
             getirecek  mali  güce  sahip  olmak,  gelir  kaynaklarını  çeşitlendirmek,  gelir-gider  dengesi  içinde  mali
             itibarını sürdürebilir kılmak ve hizmetlerini güven içinde vermek.

             İnsan Kaynakları Yönetimi Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.3 Maddesi)
             İşimizin  gerektirdiği  nitelik,  yetenek  ve  bütçe  imkanları  doğrultusunda  yeterli  sayıda  insan  kaynağını
             istihdam etmek ve sürekli gelişimlerini sağlamak

             İletişim ve Haberleşme Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.5 Maddesi) – Revizyon 27.11.2018
             Kurumsal bilinirliğimizi ve ulaşılabilirliğimizi artırmak; üyelerimiz ve toplumumuz ile iletişimde açık ve
             anlaşılır  olmak  ve  iletişimin  sürekliğini  sağlamak,  haberleşme  ve  iletişim  tekniklerimizi  sürekli
             iyileştirerek geri bildirimleri iyileşme fırsatı olarak dikkate almak.

             Bilgi Güvenliği Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.6 Maddesi)
             Sahip  olduğumuz  bilginin  bütünlüğünü  korumak,  ulaşılabilirliğini  sağlamak  ve  bunun  için  teknik
             altyapımızı sürekli iyileştirmek ve insan kaynaklarımızın yetkinliğini artırmak.

             Müşteri Memnuniyeti Politikamız (TOBB Akreditasyonu 1.7 Maddesi) – Revizyon 27.11.2018
             Üyelerimiz ve stratejik ortaklarımız ile katma değer yaratacak bölgesel ve sektörel projeler oluşturmak
             ve  sonuçlandırmak.  Ekonomik  kalkınma  ile  birlikte  istihdam  yaratarak  ekonomik  gelişimin  yarattığı
             memnuniyeti ve refahı topluma yaymak.




            www.burhaniyeto.org.tr                                                                     Sayfa 9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14