Page 26 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 26

STRATEJİK PLAN 2019-2022





            olumsuz  etkilemektedir”  tespitinde  bulunulmaktadır.  Bu  tespitler  Burhaniye  için  de  geçerli  olup,  stratejik
            planda  dikkate  alınmalıdır.  GMKA  ile  işbirliği  içerisinde  uluslararası  pazarları  tanıma,  ürün  tanıtımı  ve
            pazarlaması  konularında  bilgilendirme  çalışmaları  yapılarak  BTO  üyelerinin  dış  ticaret  kapasitesi
            artırabilecektir.

            Ayrıca  Bölge  Planında  Bölgeye  yüksek  katma  değer  sağlama  potansiyeli  olan;  Burhaniye  Zeytinyağı,  gibi
            coğrafi  işaret  sahibi  olan  ürünlerin  tanıtım  faaliyetlerinin  artırılması  gerekmektedir  tespitinde
            bulunulmaktadır. Böylece zeytinyağı konusunda GMKA ile işbirliği içerisinde faaliyetler yürütülmesine imkan
            tanınmaktadır.

            Diğer  yandan,  Bölge  Stratejik  Planında  “su  ürünleri  üretiminde  ise  bölgenin  üretim  potansiyeli  etkin  bir
            şekilde harekete geçirilememiştir. Bunun için gerekli olan altyapı ve nitelikli insan kaynağı eksikliği başlıca
            sorunlar  arasındadır”  tespitinde  bulunulmaktadır.  Bu  tespit  su  ürünleri  konusunda  da  GMKA  ile  işbirliği
            içerisinde olmaya işaret etmektedir.



































            www.burhaniyeto.org.tr                                                                   Sayfa 26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31