Page 43 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 43
STRATEJİK PLAN 2019-2022
6) Üyelerimize Dünyadaki Ekonomik Gelişmelere ve Eğilimlere İlişkin Güncel Bilgi Sağlamak ve Küresel
Rekabet Ölçeğinde Düşünme Bilincini Kazandırarak Ortaklıkların Kurulmasında Rehber Olmak:
Ticaretin ulusal sınırların ötesinde küresel pazarlara açılımını sağlayacak üye bilincinin geliştirilmesi,
7) Tüm Paydaşlarımızın Geri Bildirimlerini Etkin Yönetmek: Özellikle yaz aylarında karşılaşılan tüketici
şikayetlerinin karşılıksız kalmaması için şikayet sahiplerinin prosedür konusunda bilgilendirilerek
hazırlanacak bir şikayet dilekçesi eşliğinde İlçe Tüketici Hakları Komisyonu’na yönlendirilmesi;
8) Destek Veren Kurumlar ile Ortak Çalışmalar Yapmak, Bölgemizin İş Çevrelerinin İhtiyaç Duyduğu
Gelişime Destek Olmak Amacı İle Sektör Bazında Kalkınma Projeleri Oluşturmak ve Uygulamak:
Yerelde girişimciliği teşvik etmek ve geliştirmek için girişimcilik eğitimlerinin düzenlenmesi, destek ve
hibe programlarından yararlanabilmek adına İŞKUR, KOSGEB, GMKA vb. ortak çalışma planları yapılması;
9) İstihdam Odaklı Çalışmak ve Mesleki Eğitim Sayımızı Artırarak Nitelikli Ara Personel İhtiyacının
Karşılanmasına Yardımcı Olarak: Üyelerin ihtiyaç duyduğu niteliklerde ara eleman ihtiyacını belirlemek,
bu doğrultuda TOBB Burhaniye Ticaret Odası Mesleki Eğitim Merkezi’nde eğitim programları
düzenlemek.
10) Fırsatlarımızı İyi ve Zamanında Görüp Bu Fırsatlardan Faydalanarak Bölgesel Kalkınmaya Katkı
Yapmak: Körfez Havaalanı’nın genişlemesi ile birlikte yabancı turist ve yatırımcıların yöreye ilgisinin
artacağını, bunun da değişecek turist ve yatırımcı profilinin ihtiyaç duyacağı altyapı ve yetişmiş personel
ile ilgili çalışmalara ağırlık verilmesi;
www.burhaniyeto.org.tr Sayfa 43