Page 44 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 44

STRATEJİK PLAN 2019-2022





             BÖLÜM VI: STRATEJİK YÖNETİM DÖNEMİ
             Stratejik Amaçlarımız
             Stratejik Hedeflerimiz
             Proje ve Faaliyetlerimiz
             Başarı Göstergeleri
             Maliyetlendirme

            STRATEJİK AMAÇLARIMIZ
               1.  TURİZM SEKTÖRÜNDE ATAK YAPMAK
                   1.1. Burhaniye ve Bölgemizde Turizm Süresini 12 Aya Çıkarmak için Alternatif Turizm Olanaklarını
                       Geliştirmek, Burhaniye’nin Turizm Yatırım Alanı Olmasını Sağlamak
                                                                                           Başarı
             Eylem                   Başarı Göstergesi
                                                                                 2019  2020  2021     2022
                                      Yapay Resif için Deniz Dibi Araştırma       x
                                        Raporu Oluşturmak
             1.1.1                    Yapay Resif için proje oluşturmak ve bu
             Yapay Resif Projesini                                                        x
             Sonuçlandırmak ve Dalış    kapsamda ulusal desteklerden
                                        faydalanmak
             Turizmini Başlatmak
                                      Dalış turizminin ulusal ve uluslararası                   x      x
                                        alanda tanıtılması
                                      Su Sporları Okulları için yer tahsisi       x
                                        görüşmelerini yapmak
             1.1.2
             Su Sporları (Yelken ve     Girişimcilere su sporları okulları için yatırım      x
             Sörf) Okulları Açmak       olanaklarını anlatmak
                                      Yatırımların yapılmasında girişimcilere            x      x      x
                                        bürokratik işlemlerde yardımcı olmak
             1.1.3                    Projenin uygulanması için resmi
             Üniversite ve              görüşmeleri yapmak                         x
             Burhaniye-Ören
             Adramitteion Antik
                                      Projenin uygulanmasında aktif görev almak   x      x
             Kenti Turizm ve Doğa
             Derneği ile birlikte
             yürütülen “Ören          Projenin ulusal ve uluslararası alanda
             ARKEOPARK Projesi’ni       tanıtımını yapmak                                 x      x      x
             Sonuçlandırmak

                   1.2. Turizm Sektörü için Tüm Paydaşlarımızın Kullanacağı Marka Oluşturmak
                                                                                           Başarı
             Eylem                   Başarı Göstergesi
                                                                                 2019  2020  2021     2022
             1.2.1                    Marka-logo çalışmaları için sektör görüşü   x
             Üniversite ile birlikte    araştırması yapmak
             yürütülen “Turizm        Kent Markası-Logo çalışmalarını             x      x
             Master Plan”               sonuçlandırmak ve tescil ettirmek
             çerçevesinde “Kent       Kent Markasını tüm paydaşların kullanımı
             Turizm Markası             sağlamak, ulusal ve uluslararası alanda           x      x      x
             Oluşturmak                 tanıtımını yapmak


            www.burhaniyeto.org.tr                                                                   Sayfa 44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49