Page 39 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 39
STRATEJİK PLAN 2019-2022
Üyelerinin ürünlerinin tanıtımı ve pazarlamasında fuarlara katılımı desteği sağlaması.
İlçemizde üyelerin ürünleri pazarlaması ve tanıtımını yapmalarında destek vermesi.
Bölgedeki ticareti işletmeler ve esnaflara bilgi vermek
Her iş kolu için profesyonel destek sağlama
Ticaret işletmelere kredi hibe ve bunun maddi kaynakları haberdar etmek ve bunların oluşmasına
destek vermek
Yeni çıkan yönetmelik ve KOBİ desteklerinin incelenip anlatılması,
Kalifiye eleman için eğitimler,
5. Odanın esas görevi üyelerine hızlı ve güvenilir hizmet sağlamaktadır.
Üyelerin beklentilerini karşılamak.
Bölge ekonomisine katkı sağlayacak projeleri bölgeye .
Diğer oda ve iş çevreleri ile irtibatta olup piyasayı analiz etmek.
Fuar ve iz gezilerine organizasyon sağlamak.
Bölgenin tanıtımına katkı sağlamak.
10. Burhaniye’nin ticari ve kültürel gelişme katkı vermek, Üyelerinin ihtiyacı olan insan kaynaklarını eğitim
sağlamak, Sektörel bazda üye eğitimleri
1. İş yapımına katkı sağlayabilecek proje üretebilmeli ve uygulayabilmeli.
Ekonomik kaynakları ekonomiye kazandırabilmeli.
Toplum ile iletişim kurup, işbirliği yapabilmeli. Bölge halkının ticari hayatta daha iyi olumlu
olmasını sağlamalı. Niteliksiz işsizliği ortadan kaldırmalı şehrin reklamımızı daha iyi yapmak.
Üyelere, ticari ilişkilerin geliştirilebilmesi için olanaklar sağlanması (fuar, iş gezileri) Yerel ve Ulusal
kurumlarda üyelerin haklarını sağlayabilmeli (Lobi Becerisi)
Devlet ve bürokrasi tarafından sağlanan fırsatlardan faydalanabilme. Yerel yönetimleri ilçe
ihtiyaçlarına göre yönlendirebilme.
T. O Esnaf ve işverenleri belli bir gün ve zamanlarda bilgilendirme ekonomik onlarla finans,
anlamında, destekleri bürokrasi anlamında üzerinde düşen görevler
Kanun ve yasaların zamanında bildirilmesi
16. Burhaniye’mizi yurt dışına çıkarabilecek iyi bir reklam aracı olarak görüyorum.
17. Burhaniye iş hayatına sürekli katkı sağlamak. Üyelerine çözüm odaklı yaklaşmak yönetim meclis
komiteler personel gelişime açık olmak üyelerine her daim iletişim halinde olmak. BTO gelirini
arttırabilecek projeler üretebilmek.
18. Oda faaliyetlerini yasanını verdiği ölçüde yapmak
Yurt içi ve yurt dışı fuarlara katılmalı
Mesleki eğitim seminerlerini sürdürmeli
Ticari gelişmeler hakkında üyeyi bilgilendirmek için aktif olması
Ticaretin gelişmesi için gerekli resmi dairelerde birlikte çalışmak.
19. Yenilikçi, şeffaf, destekleyici eğitici, ileri görüş
Burhaniye Ticaret Odası’nın STRATEJİK ÖNCELİKLERİ (Önemli ve Esas Amaçları)
www.burhaniyeto.org.tr Sayfa 39