Page 39 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 39

STRATEJİK PLAN 2019-2022





                  Üyelerinin ürünlerinin tanıtımı ve pazarlamasında fuarlara katılımı desteği sağlaması.
                  İlçemizde üyelerin ürünleri pazarlaması ve tanıtımını yapmalarında destek vermesi.
                  Bölgedeki ticareti işletmeler ve esnaflara bilgi vermek
                  Her iş kolu için profesyonel destek sağlama
                  Ticaret işletmelere kredi hibe ve bunun maddi kaynakları haberdar etmek ve bunların oluşmasına
                   destek vermek
                  Yeni çıkan yönetmelik ve KOBİ desteklerinin incelenip anlatılması,
                  Kalifiye eleman için eğitimler,
             5.  Odanın esas görevi üyelerine hızlı ve güvenilir hizmet sağlamaktadır.
                  Üyelerin beklentilerini karşılamak.
                  Bölge ekonomisine katkı sağlayacak projeleri bölgeye .
                  Diğer oda ve iş çevreleri ile irtibatta olup piyasayı analiz etmek.
                  Fuar ve iz gezilerine organizasyon sağlamak.
                  Bölgenin tanıtımına katkı sağlamak.
             10. Burhaniye’nin ticari ve kültürel gelişme katkı vermek, Üyelerinin ihtiyacı olan insan kaynaklarını eğitim
                sağlamak, Sektörel bazda üye eğitimleri
            1.  İş yapımına katkı sağlayabilecek proje üretebilmeli ve uygulayabilmeli.
                  Ekonomik kaynakları ekonomiye kazandırabilmeli.
                  Toplum ile iletişim kurup, işbirliği yapabilmeli. Bölge halkının ticari hayatta daha iyi olumlu
                   olmasını sağlamalı. Niteliksiz işsizliği ortadan kaldırmalı şehrin reklamımızı daha iyi yapmak.
                  Üyelere, ticari ilişkilerin geliştirilebilmesi için olanaklar sağlanması (fuar, iş gezileri) Yerel ve Ulusal
                   kurumlarda üyelerin haklarını sağlayabilmeli (Lobi Becerisi)
                  Devlet ve bürokrasi tarafından sağlanan fırsatlardan faydalanabilme. Yerel yönetimleri ilçe
                   ihtiyaçlarına göre yönlendirebilme.
                  T. O Esnaf ve işverenleri belli bir gün ve zamanlarda bilgilendirme ekonomik onlarla finans,
                   anlamında, destekleri bürokrasi anlamında üzerinde düşen görevler
                  Kanun ve yasaların zamanında bildirilmesi
             16. Burhaniye’mizi yurt dışına çıkarabilecek iyi bir reklam aracı olarak görüyorum.

             17. Burhaniye iş hayatına sürekli katkı sağlamak. Üyelerine çözüm odaklı yaklaşmak yönetim meclis
                komiteler personel gelişime açık olmak üyelerine her daim iletişim halinde olmak. BTO gelirini
                arttırabilecek projeler üretebilmek.
             18. Oda faaliyetlerini yasanını verdiği ölçüde yapmak
                   Yurt içi ve yurt dışı fuarlara katılmalı
                   Mesleki eğitim seminerlerini sürdürmeli
                   Ticari gelişmeler hakkında üyeyi bilgilendirmek için aktif olması
                   Ticaretin gelişmesi için gerekli resmi dairelerde birlikte çalışmak.

             19. Yenilikçi, şeffaf, destekleyici eğitici, ileri görüş


             Burhaniye Ticaret Odası’nın STRATEJİK ÖNCELİKLERİ (Önemli ve Esas Amaçları)



            www.burhaniyeto.org.tr                                                                   Sayfa 39
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44