Page 34 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 34
STRATEJİK PLAN 2019-2022
11. Meclisin toplantılarına düzenli katılım sağlanması ve üyelerin uyumlu çalışabilmeleri
12. Yönetim politikalarının üyelere objektif yaklaşımları
13. Yönetim Kurulu üyelerinin sahip olduğu vizyon ve çevresi bölge adına çok şeyi yapabilecek güce sahip
olmasını sağlaması
14. Sosyal sorumluluk konularında duyarlılık
15. Odanın çevreye ve olaylarla olan duyarlılığı ve anında tepki vermesi
16. TOBB ile ilişkilerin üst seviyede olması, yönetim ve meclisin işlerinde başarılı ve vizyon sahibi kişilerden
oluşması
17. Oda yönetiminin birlikteliğinin üst seviyede olması. Yeni oluşum genç bir kadro ve birlikte çalışma ve
paylaşma düzeyleri çok iyi olması
18. Eğitim, toplantı, planlama, ilgili fuarlara katılım, ilgili kanun ve değişikliklerin iletilmesi, kurumun tutum
ve davranışı, odanın temsil yeteneği olması
19. Burhaniye ve Gömeç İlçelerinin ticaretle uğraşanlarını tek çatı altında toplayarak birlikte hareket
etmelerini sağlayacak bir kurum olması.
20. Yazılarımıza hızlı, doğru şekilde cevaplandırılması, net bilgilerle dönüş yapılması
21. Bildirilen online, İb, vs. tüm iletişim ağlarımızda her zaman sorunsuz olması
22. Teknoloji ve iletişim araçlarının etkin olarak kullanılması
23. Kurumsal yapısının olması, güçlü ve etkili akredite oda yapısı, Ticaret Odalarının prestijli imajının olması
24. Güçlü Başkan güçlü yönetim (İlçe de saygı duyulan) olması
25. Güler yüzlü personel yapısının olması
26. Ersel Pazarbaşı’nın bölgedeki olumlu bilinirliği
27. KOSGEB Temsilciliği olması
4.3.2. Zayıf Yanlar
ZAYIF YANLAR
1. Üye aidatlarının tam alınmaması, aflar ve siyasal veya ekonomik engeller olması
2. Burhaniye ekonomisinin, büyük işletmelerin fazla olmaması nedeni ile kötü olması nedeni ile odamızın
gelirlerinin az olması, bütçesinin kısıtlı olması
3. Odamızın güçlü bir alt yapısı ve yetişmiş personeli olmasına rağmen üyelerden tam destek görememesi
4. Lobi becerimizin yetersiz olması, resmi kurumlarla ilişkilerde sözünü geçirememesi, istediklerini
yaptıramaması
5. Üyelerin ve toplumun memnuniyetinin yeterli olmaması
6. Proje üretme becerisinin az olması
7. Yerel kaynakların ekonomiye kazandırılmasında yetersiz olması
8. Burhaniye’de var olan güçlü sermayeyi ticari hayata aktarabilecek ve mevduatta bulunan kaynakların
bankalarda değil ticari hayatta kullanılması için projeler oluşturmaması
www.burhaniyeto.org.tr Sayfa 34