Page 34 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 34

STRATEJİK PLAN 2019-2022





            11. Meclisin toplantılarına düzenli katılım sağlanması ve üyelerin uyumlu çalışabilmeleri
            12. Yönetim politikalarının üyelere objektif yaklaşımları

            13. Yönetim Kurulu üyelerinin sahip olduğu vizyon ve çevresi bölge adına çok şeyi yapabilecek güce sahip
                olmasını sağlaması

            14. Sosyal sorumluluk konularında duyarlılık
            15. Odanın çevreye ve olaylarla olan duyarlılığı ve anında tepki vermesi

            16. TOBB ile ilişkilerin üst seviyede olması, yönetim ve meclisin işlerinde başarılı ve vizyon sahibi kişilerden
                oluşması
            17. Oda yönetiminin birlikteliğinin üst seviyede olması. Yeni oluşum genç bir kadro ve birlikte çalışma ve
                paylaşma düzeyleri çok iyi olması
            18. Eğitim, toplantı, planlama, ilgili fuarlara katılım, ilgili kanun ve değişikliklerin iletilmesi, kurumun tutum
                ve davranışı, odanın temsil yeteneği olması
            19. Burhaniye  ve  Gömeç  İlçelerinin  ticaretle  uğraşanlarını  tek  çatı  altında  toplayarak  birlikte  hareket
                etmelerini sağlayacak bir kurum olması.

            20. Yazılarımıza hızlı, doğru şekilde cevaplandırılması, net bilgilerle dönüş yapılması
            21. Bildirilen online, İb, vs. tüm iletişim ağlarımızda her zaman sorunsuz olması

            22. Teknoloji ve iletişim araçlarının etkin olarak kullanılması

            23. Kurumsal yapısının olması, güçlü ve etkili akredite oda yapısı, Ticaret Odalarının prestijli imajının olması
            24. Güçlü Başkan güçlü yönetim (İlçe de saygı duyulan) olması

            25. Güler yüzlü personel yapısının olması

            26. Ersel Pazarbaşı’nın bölgedeki olumlu bilinirliği
            27. KOSGEB Temsilciliği olması


            4.3.2. Zayıf Yanlar
             ZAYIF YANLAR

            1.  Üye aidatlarının tam alınmaması, aflar ve siyasal veya ekonomik engeller olması
            2.  Burhaniye ekonomisinin, büyük işletmelerin fazla olmaması nedeni ile kötü olması nedeni ile odamızın
                gelirlerinin az olması, bütçesinin kısıtlı olması

            3.  Odamızın güçlü bir alt yapısı ve yetişmiş personeli olmasına rağmen üyelerden tam destek görememesi
            4.  Lobi becerimizin yetersiz olması, resmi kurumlarla ilişkilerde sözünü geçirememesi, istediklerini
                yaptıramaması
            5.  Üyelerin ve toplumun memnuniyetinin yeterli olmaması

            6.  Proje üretme becerisinin az olması
            7.  Yerel kaynakların ekonomiye kazandırılmasında yetersiz olması

            8.  Burhaniye’de var olan güçlü sermayeyi ticari hayata aktarabilecek ve mevduatta bulunan kaynakların
                bankalarda değil ticari hayatta kullanılması için projeler oluşturmaması


            www.burhaniyeto.org.tr                                                                   Sayfa 34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39