Page 41 - STRATEJİK PLAN 2019-2022
P. 41

STRATEJİK PLAN 2019-2022





                Burhaniye’nin saklı cennet emekli cenneti gibi klişe etiketten kurtarıp her türlü platformda tanıtımına
                destek olmak. Beş yıldızlı turisttik tesis işletmecilerini çekebilmek için Ankara nezdinde lobi faaliyetleri
                yapmak. OSB gıda sektörünün ilave edilmesine çalışılması (aksi halde OSB atıl kalacak) iskele yat
                limanının daha aktif hale gelmesi için Belediye ile işbirliği yapılması
             15. Yabancı sermayeyi bölgemize çekmek yatırım amaçlı. Turizmde bölgenin adını yurtiçi ve yurt dışında
                duyurmak. Yöremizin çeşitli bölgeler gibi reklam ürünü yaratması ve fırsat vermesi. Zeytin organizenin
                derhal faaliyete geçirilmesi. Uluslararası bir etkinliğin bölgemizde yapılmasını sağlamak.









































            www.burhaniyeto.org.tr                                                                   Sayfa 41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46